Zabezpieczenie obszarów roboczych wykonujemy:
- poprzez ustawienie barier pełnego zabezpieczenia w obszar między torami, oddzielając skutecznie tor czynny dla obu kierunków jazdy od toru wyłączonego-remontowanego, bezwzględnie zabezpieczając obszar robót tworząc wygrodzenie strefy niebezpiecznej (WSN),
- poprzez ustawienie automatycznych (ASO) i półautomatycznych (PSO) systemów ostrzegawczych, jak też przez zainstalowanie systemów ostrzegania na maszynach kolejowych (SOM) zintegrowanych z centralą systemów ASO.
Zastosowanie powyższych systemów zabezpiecza pracujących ludzi w strefach robót i umożliwia przejazd pociągów obok budowy po torze czynnym z prędkością rozkładową, a detekcja ich następuje poprzez transmisje sygnałów wł./wył. drogą kablową lub radiową.
Jesteśmy producentem:
- kolejowej bariery wygradzającej typu ELBE 3/2.5,
- automatycznych i półautmatycznych systemów ostrzegawczych typu ELBE 57,
- zintegrowanej bariery wygradzającej typu ELBE 3/2.5 AWS posiadającej cechy kolejowej bariery wygradzającej i automatycznego systemu ostrzegawczego.
Na terenie Polski świadczyliśmy usługi zabezpieczenia miejsc roboczych podczas prac modernizacyjnych na infrastrukturze kolejowej dla:
1. Polwar Gdańsk
2. Przedsiębiorstwo robót komunikacyjnych i inżynieryjnych Wrocław
3. Poldim Mosty Katowice
4. Intop Tarnobrzeg
5. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych Expol Lublin
6. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych Kraków
7. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Bud-Most Gliwice
8. Skanska Warszawa
9. Skanska Oddział Budownictwa Kolejowego Kielce
10. Intop Warszawa
11. Transkol Kielce
12. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Warszawa
13. Budimex Warszawa
14. Unitor-B Tychy
15. Trakcja-Tiltra Warszawa
16. PORR Warszawa
17. Eneo-Nord Gdańsk
18. NDI Sopot
19. FCC Construction Warszawa
20. Projekt-Bud Warszawa
21. Eurovia Wrocław
22. Max - Inject CT Oświęcim
23. Armex Sosnowiec
24. Firesta Cieszyn
25. Sanel Ruda Śląska
26. Budimex Kraków
27. PRK Kraków