LB Rail Systems

Zabezpieczenie robót

Zabezpieczenie obszarów roboczych wykonujemy:

- poprzez ustawienie barier pełnego zabezpieczenia w obszar między torami, oddzielając skutecznie tor czynny dla obu kierunków jazdy od toru wyłączonego-remontowanego, bezwzględnie zabezpieczając obszar robót tworząc wygrodzenie strefy niebezpiecznej (WSN),

- poprzez ustawienie automatycznych (ASO) i półautomatycznych (PSO) systemów ostrzegawczych, jak też przez zainstalowanie systemów ostrzegania na maszynach kolejowych (SOM) zintegrowanych z centralą systemów ASO.

Zastosowanie powyższych systemów zabezpiecza pracujących ludzi w strefach robót i umożliwia przejazd pociągów obok budowy po torze czynnym z prędkością rozkładową, a detekcja ich następuje poprzez transmisje sygnałów wł./wył. drogą kablową lub radiową.

Jesteśmy producentem:

- kolejowej bariery wygradzającej typu ELBE 3/2.4,
- automatycznych i półautmatycznych systemów ostrzegawczych typu ELBE 57,
- zintegrowanej bariery wygradzającej typu ELBE 3/2.4 AWS posiadającej cechy kolejowej bariery wygradzającej i automatycznego systemu ostrzegawczego.

Na terenie Polski świadczyliśmy usługi zabezpieczenia miejsc roboczych podczas prac modernizacyjnych na infrastrukturze kolejowej dla:

1. Polwar Gdańsk

2. Przedsiębiorstwo robót komunikacyjnych i inżynieryjnych Wrocław

3. Poldim Mosty Katowice

4. Intop Tarnobrzeg

5. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych Expol Lublin

6. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych Kraków

7. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Bud-Most Gliwice

8. Skanska Warszawa

9. Skanska Oddział Budownictwa Kolejowego Kielce

10. Intop Warszawa

11. Transkol Kielce

12. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Warszawa

13. Budimex Warszawa

14. Unitor-B Tychy

15. Trakcja-Tiltra Warszawa

16. PORR Warszawa

17. Eneo-Nord Gdańsk

18. NDI Sopot

19. FCC Construction Warszawa

20. Projekt-Bud Warszawa

21. Eurovia Wrocław

22. Max - Inject CT Oświęcim

23. Armex Sosnowiec

24. Firesta Cieszyn

25. Sanel Ruda Śląska

26. Budimex Kraków

27. PRK Kraków